Medewerker Klantenservice (32-40 uur)

Wil je onze klanten graag te woord staan en helpen met de juiste keuze uit ons grote assortiment? En lijkt het je leuk om mee te denken over alternatieven en over logistieke vragen over leveringen?
 
Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?
Naast het beantwoorden van de telefoon, bewaak je de binnenkomende chatberichten. Je hebt overleg met de klanten over de voortgang van de logistiek als dit nodig is. Je bewaakt de kwaliteit van de leveringen en onderneemt actie waar nodig. Je verricht in de rustige tijd werkzaamheden voor de klantbeheerders als het invullen van routeschema wijzigingen, offerte en prijs vergelijkingen. Ook kan je als je dat leuk vindt acquisitie en telefonische verkoopgesprekken doen.
 
Wie ben je?
  • Je bent woonachtig in de regio Almere;
  • Je bent accuraat, stressbestendig en je denkt in oplossingen;
  • Je bent gedreven, vindt het leuk om met klanten te spreken en komt rustig over;
  • Je bent graag in control en maakt handelt graag openstaande punten af;
  • Je hebt zorg, lef, je bent betrouwbaar en no nonsens.
Wat neem je mee?
Bij voorkeur heb je ervaring met assortimenten die binnen een horeca bedrijf worden gebruikt. Je beheerst de Nederlandse taal goed; in woord en geschrift. Je kan met de MS Office pakketten omgaan. Als je ervaring hebt met telefonische verkoop is dat een pré.
 
Wat is je plaats in de organisatie?
Je gaat werken vanuit de afdeling klantenservice. Deze afdeling bestaat uit circa 9 personen.
Je rapporteert aan de Manager Klantenservice. Je ondersteunt de klantenbeheerders met hun taken.
 
Wat bieden we jou?
  • Een leuke werkplek in dynamisch bedrijf;
  • Je krijgt een eerste contract van 7 maanden met 1 maand proeftijd;
  • Je krijgt een markconform salaris, 8% vakantiegeld, 5 weken vakantie en neemt deel aan de pensioenregeling;
  • Afhankelijk van je woonplaats, een reiskosten vergoeding.
De werktijden zijn doorgaans van 8.00-17.00 uur. Af en toe op zaterdag werken, of sporadisch op zondag, moet geen probleem zijn voor jou.
 
Interesse? Solliciteer dan en stuur je CV en motivatie naar sollicitatie@hocras.nl
  
Hocras is een groothandel voor de horeca en grootverbruik. Vanuit een nieuw logistiek centrum in Almere worden de klanten dagelijks bezorgd met verschillende type vrachtwagens. Er wordt met eigen chauffeurs nationaal, regionaal en fijnmazige stadsdistributie gereden. Er is een uitgebreid assortiment dranken, dkw, diepvries, non-food en vers. De versafdelingen zijn in eigen beheer. Via concepten met assortimenten, workshops, opleidingen en speciale software tools wordt de klant ondersteund. Onze klanten zijn restaurants, hotels, café’s, sportverenigingen, lunchrooms, cafetaria’s, bedrijfs- en party cateraars en kantoren.
 
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
 
Functie:
Medewerker Klantenservice (32-40 uur)
 Security code