Corona - Wanneer het paradijs om de hoek ligt

Corona werd voor het eerst gebrouwen in 1925 in Mexico en kan nu in meer dan 180 landen worden genoten. Corona nodigt ons uit om ons los te maken van ons dagelijks leven en ons opnieuw te verbinden met onze essentiële natuur, want buiten komen we echt tot leven.

Corona in beeld

Duurzaamheid - Corona werkt samen met Parley om wereldwijd strandsaneringen te organiseren. Wilt u het bekijken? Bekijk hieronder!

 

Inspiratie en NatuurAcht dappere pioniers besloten een conventioneel leven binnenshuis achter zich te laten om een betekenisvoller leven buitenshuis na te streven. Bekijk nu de afleveringen op IGTV & YouTube.

 

Wat kan Corona voor uw bedrijf doen?

Als één van de bekendste merken wereldwijd, verdient Corona een plaats in uw productportfolio. De iconische fles, met de limoen erin en geserveerd in een emmer met ijs is ideaal voor mensen om van te genieten tijdens een sociaal moment met vrienden. Wist u dat het limoenritueel ook voor een betere verkoop zorgt20% van de mensen kiest Corona voor het bijpassende limoen ritueel en de sfeer die het creëert.

Creëer de perfecte Corona ervaring

Het ideale zomerbierPure gouden vloeistof die geboren is in Mexico en op het strand. Corona wordt het beste direct koud (3°C) uit de fles gedronken, geserveerd met de bekende limoen stukje. Het merk biedt een veelvoud aan premium merkmaterialen die het paradijs naar uw bar brengen. 

 

Het limoen ritueel

Er zijn verschillende theorieën over hoe de Lime Ritual is ontstaan. Sommigen zeggen dat het is afgeleid van de Mexicaanse traditie van ‘chelada’ - dranken die bier combineren met limoen sap. Anderen zeggen dat het is uitgevonden in een SoCal surfbar. Wat de oorsprong ook is, het is een essentieel onderdeel van het merk.

Waarom werkt dit?

  • Rituelen zorgen voor intrige
    Door een limoen toe te voegen aan je Corona ontstaat er een onderscheidende en gedenkwaardige ervaring, uniek in en buiten de categorie.
  • Limoensap complimenteert de smaak van Corona
    Het sap van een limoen complimenteert ons bier dusdanig goed dat consumenten deze complexe smaak verwachten en concurrenten het proberen kopiëren.
  • Het is universeel gelijk
    Over de hele wereld wordt Corona  al tientallen jaren geserveerd met het kenmerkende limoenpartje. De limoen is dan ook een inherent onderdeel van ons merk-DNA.

3 stappen tot een perfecte uitvoering

1. Selecteer
Eerst en vooral kies je de perfecte limoen. Opteer voor een limoen die helder groen gekleurd is.

 

2. Deel
Snijd de limoen in twee, en vervolgens elk helftje nogmaals in twee, zodat je 8 gelijke partjes hebt. Snijd steeds een vers limoentje voor de ogen van de klanten, om een extra ervaring toe te voegen.


3. Serveer
Plaats het limoenpartje in de nek van de fles, zodat de consument deze er zelf verder in kan duwen, klaar om te genieten.

Producten van Corona

Geen producten gevonden voor deze selectie.
    Ik heb eenvraag